donderdag 4 augustus 2011

GOEDvandoen geht los!

"Frankfurt ist die fünfgrösste Stadt Deutschlands und ist eine Messemetropole." Tot zover ongeveer mijn herinnering aan de lessen Duits op de schoolbanken, al is er ook iets blijven hangen van "ausbeimitnachseitvonzu". Of iets dergelijks. In elk geval: dit weekend geht's richtig los. Ik trein naar - jawohl - Frankfurt. Ik ga daar niet naartoe om mijn Duits nog eens naar believen te kunnen praktiseren. Ook niet omdat ik denk dat het daar mooi is. Of leuk. Nee. Leuk associeer ik toch eerder met andere plaatsen. Ik ga daar naartoe om te werken. Het gezapige zomervakantieritme wat uit de kleren schudden en 2 dagen in een - ongetwijfeld duffe - beurshal rondhangen. Frankfurt ist eine Messemetropole. Ik zei het al. En ik wist dat dus al langer dan vandaag. Innatex is de naam. Ofte: "Europas grösster Fachmesse für nachhaltige Textilien", zo u een woordje uitleg wil. Ik ga daar - streng als geen ander - de allerduurzaamste én allersubliemste merken voor u opvissen, zodat u dit heerlijk goed alleen nog maar via mijn shop hoeft te vangen. Das macht doch viel Spass!

Ondertussen staat er ook alweer wat nieuws en moois op u te wachten in het hoofdkwartier. Een glimp:

Iets met feest en kleur en pret en een engel.

Iets met vlekken en lieveheersbeestjes en generalen.

Iets met paddestoelen en plustekens en gekakel.

Bis bald, liebe Freunden!
Tschüssi, 
die Helga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten